Min förlorade egenskap

18 April, 2008 @ 15:04

skriver bara kort innan jag ska värma på kycklingvingarna åt mig själv. Jag är vrålhungrig. dom har ju bytt mattider på solgården. Så jag fick ju ingen mat innan jag slutade vid kl halv 2. Det var synd, det var köttsoppa idag. det är faktiskt ganska gott.
 
åki, jag är väldigt lättpåverkad..
det ringde nån lady hit och frågade efter mamma. När jag sa att hon inte var hemma så började hon att fråga mig om jag bodde där eller om jag var över 18. Jag svarade ja, vilket jag inte skulle gjort. Sen började hon fråga mig vad jag annvände för trosor. Då skulle jag ha sagt "annvänder inte trosor" och sedan skulle jag ha lagt på. Men det gjorde jag inte då jag trodde hon bara ville göra en undersökning om vad kvinnor över 18 annvänder för trosor. Vilket inte riktigt var rätt, hon började då intsistera att skicka hem string till mig och pratade så väl om stringtrosorna hon skulle skicka hem. Jag brydde mig inte, jag ville bara veta hur mycket detta skulle kosta mig. då sa hon att det skulle kosta 18 spänn eller nått för att få dem hemskickade. Då sa jag "njaaa, har inte råd" och hon baaaa "men kolla här, man kan inte få så billiga sting NÅN ANNAN STANS" då skulle jag ha sagt "jo, om man ärver dom" och det sa jag ju inte de heller. Så till slut sa jag "äsch, skicka hit dom då" Sen började hon att säga tack och att jag skulle ha det så bra i helgen. Jag svarade tillbaka med "tack det samma". vilken mes jag är.
När det gäller telefonförsäljning,..
varför kan jag inte bara ljuga och säga att jag är en hemlös 5 årig pojke som inte vet vad trosor är och att mina föräldrar har flyttat så dom kommer aldrig mer tillbaka.
Så nu är det jag som måste vaka som en hök över brevlådan nästa vecka så min mamma inte märker att hennes dotter blir lätt påverkad av telfonförsäljning och att hon är en mes..

Nu ska jag laga mat..
i helgen far jag till emma. kommer bli kul!!


Kommentarer
Postat av: emma

Wee, ska bli så trevligt att träffa dig :).
och nej du är inte lättpåvärkad, dom är utbildade för att sälja grejer.

2008-04-19 @ 10:11:37
URL: http://Emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0