några dagar av något för mycket

3 April, 2007 @ 13:13

tog en paus från all stress igårkväll och gick på modevisning. dom visade nästan inget fint förutom ett par shorts. Jag hade tänkt köpa dom idag om jag hade gjort mig förtjänt av dom. det blev inget med det. men nån gång, ska jag ha dem.. imorgon kanske.

träffade en gammal kompis storasyster på jobbchansen idag. om jag inte hade gått fram och pratat med henne hade hon aldrig känt igen mig sa hon. jag som trodde hon kände igen mig varje gång jag hälsat på henne då jag sett henne. 
Hon gav mig lift hem, så nu räcker mitt busskort lite längre. 

Nu sitter jag och pratar med min kisse, alfons. DET ÄR SANT! vi kan kommunicera. han är iallafall glad för att han har fått gå ut. och jag, jag har inga shorts :(

MEN PÅ TISDAG, då händer det grejer. den som skvallrar får spö... ett metspö i r**en!

på återseende,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0