nobody knows what i've done to my hair

14 April, 2008 @ 13:44

idag är det den 14:e. Idag har jag varit tillsammans med Bosco i ett och ett halvt år! Jag hoppas på nån form av överraskning idag. Jag har iallafall hittat på nårra. Mej ♥ Bosco, så mycket.
(gammla bilder, kan man leva med)

image27

Tittade på Sweeney Todd igår innan jag somnade. Jag grät säkert 7 gånger, både för att den var för sorlig och för att den var för hemsk. Och när det sen hände nått bra, grät jag glädjetårar istället. silly girl. men johnny depp är fortfarande en pudding. även, med en grå slinga i håret.


Kommentarer
Postat av: :D sirran

snygg bild :P
visst va filmen bra vaaaaa :D fattar du nu vad jag menar med, BENJAMIN BAKER!! ;)

2008-04-14 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0