och jag baa hej.

8 April, 2008 @ 18:35

idag har jag fått sån motivation, nästan ändan ur vagnen. jag har så mycket ideér men får dom aldrig gjorda. så imorgon är det jag som börjar sy på riktigt. ska också försöka skicka in den där ansökan till den där folkhögskolan i tid.
vad försöker lata, stina åhlander säga?! Jo, att hon klarade uppskrivningen idag!!(!!!!)

så nu har jag bara det roliga kvar, körningen alltså.

dagens låt: i'm good, i'm gone med lykke li - kanske just för att jag är så "lyckeli" just nu :)

Kommentarer
Postat av: emma

Låter bra allt av det där, och GRATTIS!!! =D, då kan vi åka själva till nyhem i sommar då kanske? :P.
Du är den bästa vän som finns

2008-04-09 @ 08:21:19
URL: http://Emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0