remix baby

7 April, 2008 @ 21:37


det är jätte härligt väder ute ikväll, tog en promenix med stavarna och systrarna korneliussen. vilket behövdes eftersom jag åt kalaspuffar till middag idag.


just nu bleker mamma bort min utväxt, och jag väntar på ett samtal från bosco.


dagens gulligaste: Linda: "stina, du påminner om en tjej som jag känner. hon sa en gång att den bästa komplimang hon nånsin fått var att hon var bra på att ge avsugningar. men hon är lite speciell. precis som du, speciell."


GULLIGA LINDA! <33, shame on me, för att jag inte kan säga något lika fint tillbaka. - shame on me för att jag ALDRIG kan säga något lika fint till någon! 



tack för att ni läser! sov gott, gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0