skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig

11 April, 2008 @ 17:19

nu har jag och Alfons varit ute och jagat fåglar och hummlor. Eller det var mest Alfons som jaga. Jag sprang mest efter. och nu ligger han här, uppe på dataskärmen. Han trivs där, för att det är varmt där.

idag var jag och träffade syon på vuxenutbildningen i eksjö. och jag hade gjort som Petra sa och tagit med mig en hel sida med frågor. Men jag kunde inte ställa någon för hon verkade bara vilja prata med folk som ska läsa på deras "eksjövux". Så, det kanske är dags att gå tillbaka till min gammla syo på östanågymnasium istället. Nog för att hon inte är där så ofta längre, så hade vi faktiskt rätt bra kontakt. Hon vill säkert höra hur det är med mig! hoppas. :)

Efter träffen missade jag och Henke bussen vid 14:15. Så vi gick till stationen och skvallrade om alla dårar som bor i mariannelund och bruzaholm. Det är kul att skvallra med killar. För det är mer en grej tjejer gör,

ehm idag är det fredag. Jag kommer bli ännu mer sugen på chips till kvällen. Det är ett helvete att bo i bruzaholm när man är lika lat som jag och mammas bil krånglar. Jag skulle ju till solgården också vid 7 imorgon, aldrig livet att jag cyklar när det fortfarande är kallt på morgonen.

ikväll kommer bosco, eller snart, innan 6 sa han. Men det betyder inget, han är aldrig i tid endå. Jag sitter och drömmer i min egen fantasi om att bosco kanske har med sig en påse chips till mig för att överraska mig,. inte ens jag tror att det skulle hända, men jag har fortfarande hopp.. :S

Jag är astrött på mina beiga sneakers. Jag vill ha nya. var inne på en hemsida som Bosco och Gustav brukar handla kläder i från, och hittade många fina.
Här är mina två favoriter,

Vilka tycker du är finast?
 image26 image25

Nu ska jag tvätta mitt hår, känner att jag mår dåligt pga mitt hår idag. Det brukar hända ibland.


Kommentarer
Postat av: emma

De gröna men med den röda färgen :P

2008-04-11 @ 20:29:30
URL: http://Emange.blogg.se
Postat av: sirran

dom rosa är din still!!

2008-04-12 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0