typ.

9 April, 2008 @ 17:46

kom precis hem ifrån eksjö. var där för att träffa hanna och boka in några körlektioner. det blev ingen fika. utan hanna köpte färdiglagad mat och tog med sig till sandra. Jag köpte en drickyoughurt som jag klunkade i mig, så jag fick håll när vi gick till bibblan därefter. Ja, min kondis är inget att hurra för direkt.

Mamma och jag var ute och övningskörde igår. vi åkte den där vägen
Hjältevad-Bellö-Mycklaflon-Hult-Bruzaholm, du vet. det var ingen hit.
det var en smal, krokig väg och nästan skymmning.

Dagens roligaste händelse: fjantigt, men nya rasten avsnitt på toon disney, 17:45. alltså,... NU!

På återseende,

Kommentarer
Postat av: emma

Den vägen är lite småläskig, jag var sjukt nära att köra ut där en gång,men det verkar gå bra nu :), du verkar köa mycket :), tycker om dig

2008-04-10 @ 19:50:21
URL: http://Emange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0