Vintern rasat ut bland våra fjällar,

30 April, 2008 @ 09:49

Valborg. Så mycket möjligheter - så lite tid. Sandra ringde och frågade om jag skulle följa med ut ikväll. Jag sa nej. Känner inte för att festa idag. Hanna har frågat också fall jag vill följa med "nånstans-vart-det-nu-var". Sa nej då också. Anneli ville att jag skulle komma bort till majbrasan, liksom Emma och Sofi. Det ska jag göra.
- leka med ungarna från barngympan, 
- titta på Emelie när hon sjunger,
- hälsa på Anneli och Mikael, 
- krama Emma i typ 5 timmar,
- mysa med Sofi
- och snacka om "hemska" saker med Carina. :)

Jag tycker personligen att solen kan titta fram snart, jag vill gå ut och sola.
Alfons också, han är helt galen.

Frukost nu!

Later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0