What you get boy, ain't what you see

16 April, 2008 @ 13:15

Nu har jag klarat harpan 5 gånger. Börjar bli lite trist. Kanske dags att sätta igång. Har (viktiga) saker att fixa. Måste ringa min gammla lärare och fråga fall hon vill vara min referens? Vilket känns sådär. Hon var med i tidningen i lördags, hon har fått barn. Men då har jag ju också en anledning att ringa, för att säga grattis till ungen eller hur hon mår efter förlossningen? Åki, jag hoppar nog över det sista. det ska nog bara människor som har barn som ska fråga sånt. Men vad vet jag, jag kanske ringer och stör? Hon kanske står och lagar välling åt sin lilla eller är hon för stressad så hon hinner inte komma ihåg vem jag är? åki, jag har tusen frågor. Jag får nog inte svar på dom när jag skriver dom här. Den enda sättet att få svar på dem är att ringa.

..Nu ska jag fixa det! var på solgården i morse och jobbade föresten. så lite har jag hunnit med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0