a dream is a wish your heart makes

23 december, 2008 @ 17:03

idag har jag sytt en kjol till mig själv som jag kan ha på mej imorgon. Jag vill gärna visa för mina släktingar att textilakademin har lärt mig lite iallafall.

städat mitt rum har jag också gjort.

slagit in mina julklappar.... har jag inte gjort.. Då måste jag ställa klockan på 7 imorgon - jag kommer upp utan problem för det blir endå ingen whiskey för mig ikväll.. Jag ska köra.
Men det är lungt för mej. MAN SKA INTE SUPA PÅ JULAFTON!

Syrran bjuder på tacos ikväll.. Skönt! jag eeeee sååå hungrig.
undrar vad jag vinner ikväll? en bil kanske? eller en cdskiva med lotta engberg kanske?

nu svamlar jag = nu måste jag klä på mig!
ha en god närvarande kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0