santa, that´s my only wish this year

23 December @ 10:21

Julmiddagen + julshow var faktiskt en succé. Jag gnäller jämt - så jag hade mina klagomål. Men jag klagade inte till gruppen utan till andra människor, som inte hade något med julshowen att göra. Jag blev ovän på avstånd med min julshows grupp. Men faktiskt blev det riktigt bra. Jag ursäktar mig och säger att jag hade fel. vilket jag aldrig gör annars...... nåja, det är ju bara jul en gång om året.

Idag är det måndag, dagen innan julafton. iår firar vi jul här - här i Bruza. Det mesta är färdigt. Jag och Alfons klädde julgranen igår tex. ikväll hamnar vi hos Lisa , Jens och gör det vi alltid gör dagen innan julafton - spelar bingolotto. Förra året satte pappa igång en annan tradition - spela poker på hans pokerbord. Bosco ville iallafall inte följa med om vi inte skulle spela poker.

Nu ska jag duscha, (K)

Kommentarer
Postat av: Nelle pelle

Hej älskling ;) Firar du alltid jul den 23:e? ;)

2008-12-23 @ 13:54:45
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: stina

nej nej. vi brukar bara ha lillejul med familjen dagen innan julafton :)



puss babe

2008-12-23 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0