hosianna davids son

11 December, 2008 16:09

torsdagar, gillar jag.. ibland.
Speciellt denna torsdagen kan jag tänka mig att tycka om. För imorgon ska jag, mina päron, min syrra och hennes karl till ullared. Vi ska köpa julklappar och sånt. Jag fick iallafall ledigt av min klassföreståndare, då jag skrev att jag ville vara ledig pga familjeangelägenheter. Det var mammas idé. Hon snackade något om att jag kunde tänkas vara skillsmässobarn och att vi skulle åka till ullared på en liten familjesemester för att finna familjeron igen. 

 Här är min inköpslista till mej,
- något att ha på mej på julmiddagen i skolan
- billigt jävla hårspray
- vinterjacka
- underkläder säger jag varje år. men det blir nog inte några, iår heller
- något nytt, typ i sminkväg
- blekning, MOOOD <3333333
- INTE skor, men det blir nog ett par iallafall
- strumpebyxor... typ 100tusen

imorgon missar jag lucian i skolan.... buhu :'(


Kommentarer
Postat av: SyRRRRAAAAAAAAan

yeeh, ullared here we come :D

jag missar med lucia imorn :( BUHU!

fast dom har inte ens sagt att de är någon?

så ja kanske inte missart ändå ;D

2008-12-11 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0