VOLUMASTER VOLUMASTER

24 december, 2008 @ 23:24 JULAFTON

julaftonen är snart över. Jag och Bosco sitter och myser i min säng, jag i min XL morgonrock och BOsco i sin tröja som är ut och in. fortfarande.Men han får se ut så, han fyller ju faktiskt år idag.

dagen i all ära har varit underbar. Det har snöat idag. Det satte igång medans jag, Lisa och Lollo hjälpte till att dubba kalle anka - på avstånd förstås. Det hände inget nytt. Jag grät igenom hela Kalle anka  och djungelns pajas.... precis som alla andra år.

efter kalle anka hade syrran myror i fingrarna så vi började dela ut julklappar. Jag och syrran var minitomtar - utan kläder, fast med kläder... tja ni fattar.
årets nya grej var att vi alla satt i en ring och fick öppna paketen en efter en. På det sättet fick vi njuta mer av gemenskapen.

Njut av den du också. det är endå det som är meningen med julen.
HA EN GOD NÄRVARANDE JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0