and then i'm gonna love you, completely

27 Juli, 2008 @ 14:02 (sjusovare, inget regn idag = inget regn på sju veckor :)

är hemma hos mormor några timmar. Har delad tur på jobbet idag. Men pallar inte att sitta i solen.. har ingen bikini med mig och vägrar sitta i underkläder. Då de består av minsta bhn och stringtrosor. Det hade gått an hemma, men inte på mormors gata då den kallas änkagatan. Det bor BARA massa änkor här.. typ. Hemma får man höra bilarna tuta istället. det är trevligare.

Om några timmar är min sista jobbhelg slut, efter det här ska jag bara leva som en drottning. Ska bara städa mitt rum först efter hänger Jag med på det mesta, bara så just du vet.

Imorgon vill jag hämta mina brillor nummer 2. Dom är guuurlsnygga. Dom jag har på mig nu har jag snart tröttnat på. Har beställt en ny kamera också, en canon. den är fedt snygg. Jag vill, hoppas och ska ha den innan jag åker till bebe.

Annars så är allt bra, jag är jätteglad hela tiden - lycklig hela tiden, inte arg på någon.... Förutom på halebop vill säga. klockan 8 igår kväll fyllde jag på min mobil med 200 från internet. Men varken något sms om pengar eller pengar dök upp. Efter några timmar slog det mig att jag kanske hade skrivit i fel nummer.. Så jag fyllde på med 200 igen. Samma sak denna gång, inget sms - inga pengar. Gick in på deras hemsida och kollade där det stog att det kan ta några timmar om man fyller på från internet. Nu klockan 2 dagen efter har jag fortfarande inte fått några pengar. Ska det ta 24 timmar eller 4 att få sin jävla nalle fylld med pengar?!?!?!?!!  Kul det blir sen när jag får 400 spänn direkt till nallen. Det blir som julafton mitt i sommaren.. Om jag inte får pengarna efter jul då. man vet aldrig när det gäller halebop.

skulle försöka få ut mitt löshår igår. jag av misstag råkade sprätta bort en hel fläta av mitt hår. tur för mig att det var en väldigt smal fläta.. Så så avskalad är jag inte.

Nu ska jag gå ut och prata med min mormor som själv tycker att hon är en bitch ibland :)


All about us med Tatu är nog den mest fantasilöst och sämsta skrivna låten ever.
if they hurt you
they hurt me too

Kommentarer
Postat av: sirran

MEN NU REGNAR DET SATAN!! sug pung, regn

2008-08-04 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0