Le vieux rock au mambo bidon

24 Juli, 2008 @ 01:52

Jag ska tydligen ha namnsdag idag, enligt hitta.se

har ingen aning om vad min rubrik betyder.. men den kommer från en bra låt iallafall..
Sitter hemma vid datorn hos Emelie. Hon somnade på några sekunder när vi bytte plats för ungefär en halvtimme sen. Jag själv, sitter och tittar på olika frisyrer. För jag har tänkt springa in på en drop in när jag fått min lön. Då jag inte vill gå tillbaka till min ordinarie frisör, då jag förstört mitt hår med blekning enligt henne.. Men jag vet inte, jag blir bara förbannad varje gång jag jag byter sida. Det finns inget jag vill ha! Men jag hittar nog något á la christina aguilera eller ashlee simpson.. dom brukar se bra ut i huvudet,

annars.. vad har hänt? ja, jag har hämtat mina första brillor idag. Vilket var kul för när jag fick på mig dom kändes det som en helt ny värld öppnades för mig, då mitt högra ögat försämrats med 50%. HURRAY! I CAN SEEE!
Helt plötsligt blev alfons mycket sötare, mina vänner mycket sötare, mina föräldrar mycket sötare.. JAG MYCKET SÖTARE! imorgon - eller senare idag, hoppas jag att jag får hämta mina brillor nummer 2.

Mer som hänt? tja, inget särskillt, syrran har fått mc-kort, jag har jobbat och fortsätter med det. Ska jobba min sista helg nu till helgen. Nästa helg åker jag till danmark - skagen och träffar my guy.

Nu ska jag snart väcka emelie och fråga fall hon vill följa mig till toan. Jag är fruktansvärt mörkrädd....

later, (maybe)

Kommentarer
Postat av: Emma

Diglasögon (alltså dem jag sett) var assnygga! du är assnygg!

2008-07-26 @ 23:10:08
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: sirran

2008-07-27 @ 17:56:40
Postat av: sirran

fan råka trycka, men skulle skriva.

gulligt för du tänker på mig :P

2008-07-27 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0