you never say you're beautiful

11 Juli, 2008 @ 02:33

idag började jag jobba vid klockan halv 9. Men sängen följde med till jobbet idag. Vaknade inte förens jag fick en dörr i skallen vid klockan 11. Då jag som zombie försökte packa in i diskmaskinen. Marie välkommnade mig till livet. Tack Marie.

När jag kom hem, åkte jag med syrran och dom till eksjö. Egentligen bara pga bleknings köp. Men det dök med lite annat också. Som tex. en jätte dålig tidning och ett hårmousse som kommer sluta fungera efter två användningar. Men vadå? jag hade ju kontanter.. (min värsta ovän) jag handlar ALLTID med kort annars.

Efter eksjö, och misslyckade racningar - åkte jag till min vän Emelie i Hjältevad. Hon ville ha hjälp att ta ut sin hårförläning och... och så ville hon nog träffa mig. Jag, miss dumbass hade glömt mina glasögon. Eller glömt och glömt, det var sol när jag åkte till eksjö så jag brydde mig bara om att ta med mina solglas med styrka i. Hemma hos Emelie fick jag hjälpa henne med hårförläningningsuttagning, äta mat med hennes familj, gå på en buss vid solnedgång - i solglasögon för att jag ska ha möjlighet att se vad sjutton jag sysslar med. pretty hard.
Hos Emelie var det kul. Ännu fler helgplaner sprack. Men den första var sämst. För sen när blev en middag med familjen viktigare än mig? bara undrar... bara skojar...

Väl hemma i Bruza stod Emelie och Linnea och väntade på mig. Nu har Linnea gått hem. Emelie är kvar. Hon ska hålla mig sällan i natt :)

Föresten! i tisdagskväll ringer Lisa och frågar om jag har halkbana dagen efter. Förvånad jag, säger nej men tittar endå i min kalender. Inte förens i Augusti står det där. Syrran ger sig inte, utan säger att hon har sett mitt namn på whiteboarden och att jag ska köra halkbana imorron. Jag får panik. Tvingar syrran komma till Bruza för att sen skjutsa mig till eksjö. Så jag kan kika på whiteboarden genom dörrarna. Väl där, har syrran (fan) rätt. Jag ska köra halkbana dagen efter klockan kvart i åtta står det. Dagen efter är jag beredd på halkbana. Och kul var det. även om jag körde på älgen (tre koner nedsatta i marken). Efter fick vi sitta fastspända i bilen medans Lasse tyckte på några knappar. Vi fick ta en tur runt,.. uppochned). Så en bil ungefär brukar göra när den kultar. Jag fick spykänslor men nu är jag taggad för liseberg!

Detta inlägg har tagit 3 timmar att skrivar..... Nu däckar jag i tangentbordet.... Godnatt älskling

Kommentarer
Postat av: syrran

JAG vet jag är bäst :p tack heter det också. hehe

2008-07-11 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0