You make me feel like im in heaven

6 Juli, 2008 @ 19:19

helgen har varit kinda nice. i torsdags fick jag träffa min man. Det var som vanligt, jättespännande och jättehäftigt. För om jag skulle beskriva min kärlek till Bosco, skulle den beskrivas som spännande och/eller häftig.

På fredagen kom Robin från nyhem och besökte oss. Han bestämde sig för att stanna hela helgen.
Första dagen, fredag kan beskrivas ungefär like this; crazy, crazy, crazy i följd av a lot of no comments, no comments, no comments, no comments. hih.

Dag två, lördag, Tanguis 10årsdag. Vi for till Lysingsbadet i Västervik med syrran som chafför. Vi hade faktiskt tur med vädret. Det regnade i Bruzaholm medans jag lyckades bränna upp hela mig i Västervik.
Efter drog jag och Edoa upp till Tangui för att gratulera honom. Men tyvärr när vi kom dit hade hans kompisgäng åkt hem. Han svamlade något om att vi hade missat årets fest. Efter mat, svengleska pratstunder med Hortense, tusen kramar från svärmor, tusen pussar från lilla maria - så var det dags att gå hem.
Linnea hade lovat mig hjälpa mig med blekning, av min inte allt för snygga utväxt. Helt plötsligt vet hon inte hur man gör. Jag, PMS-barnet no.1 börjar lipa. Franck hjälper mig att lugna ner mig och hjälper sedan mig med min blekning. Första blekningen han någonsin gjort. Och resultatet blev VÄLDIGT lyckat. Ibland ser jag lite Bosco i honom. ♥

Idag, dag 3 - Robin åkte hem tidigt, för jag stack tidigt. Som avslutning på helgen fixade Svärmor hårförlägning på mig. Så nu har jag långt hår. JÄTTElångt.

På tisdag ska jag äntligen till karvik. Jag längtar. x1ooooooooooooooooo!!

Ha en fortsatt närvarande söndag. Det är det söndagar är till för, att umgås med folk. (Ligga med folk.) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0