he ripped my clothes up all together

23 Juni, 2008 @ 18:43

Länge sen sist. No time, no see.

Jag har varit på nyhem med sötaste tjejerna ever. Lite längre väntat. so what? it's kinda fun där.

Har varit i Västervik över helgen och firat midsommar. Pinsamt men minns knappt något från midsommaraftonen. Jag gick och lade mig vid halv 12 (Jag tänker inte säga att jag gick och lade mig för att jag spydde ner hela mig) Men det var inga problem för jag tog igen det på lördagen sen iallafall.

Fick världens överraskning i lördagsnatt. Bosco ringde och sa att han var påväg hem till Bruzaholm för att han så jätte gärna ville sova med mig. Just lördagsnatten. Men fjanten som ibland aldrig lyssnar minns inte att jag har sagt att jag är i västervik och inte kommer hem förens på söndag. Han blev rätt ledsen. Men jag fick träffa honom på söndagen till måndagen. och fan, 5 veckors väntan... Alltså jag måste säga att jag blev glad när jag såg/träffade honom. Han hade tagit taxi för 5000 när han kunde vänta med en betydligt billigare resa tills nästa dag - bara för att få sova med mig. Alltså, det är typ det finaste någon har gjort för mig. JAG ÄLSKAR HONOM.

Första dagen på jobbet idag. 8:30 - 13:30. Rätt slappt. Tiden gick gööörlfort. Och nu är jag ledig i tre dagar. Det blir najs. Jag ska sova. Det behövs. 

inatt ska två sötisar sova hos mig, Emelie och Linnea. Det blir typ kul.

God fortsatt, närvarande kväll... osv osv osv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0