you gonna be the man who's working hard for me

1Juli, 2008 @ 01:53

Livet rullar vidare. Kanske för snabbt. Eftersom jag aldrig hinner med att skriva här.

Jag har sovit hos mormor i helgen. För jag har jobbat. Jag har liksom cyklat. Det är lite snålt med bussar på helgerna. Men iallafall, jag har cyklat fram och tillbaka från fredag till söndag. Jag märker egentligen ingen större skillnad. Jag tycker bara jag blivit ännu större.. Fan, det är dom där fikapauserna på jobbet hela tiden. När jag blir statsminister (typ imorgon) ska jag förbjuda alla former av försäljning och tillverkning när det gäller kakor, tårtor, glass och sånt. För JAG blir inte snyggare av dom helt enkelt!

Idag var jag en sväng i Borås. Egentligen skulle jag handla tygg. Men väl inne i affären, hade jag ingen insperation, ingen ork, ingen nyfikenhet av att ens välja något. Det fanns så mycket fint. Men ingenting jag visste att jag skulle behöva. Så jag fick med mig ett par kloningar av syrrans fest skor, en tröja för 50pix, ett par mjukisbyxor som jag för tillfället har flyttat in i och en bratzsminkdocka (ÄNTLIGEN!!!!!) hem.

Inatt är Emelie C här. Hon sover nog nu. Vi har mest bara tramsat medans jag har testat alla möjliga frisyrer på sminkdockan jag köpte. Om nån undrar så tänker jag inte annvända sminkdockan att sminka. Sminket är värdelöst. Iallafall på dockan. På mig själv som människa funkade det ganska bra. Nej MEN, jag annvänder dockan att testa frisyrer på. Sånt tycker jag är kul.

- imorgon jobbar jag. Kväll.
- På onsdag ska jag försöka komma iväg till jkpg. Jag vill ha yttligare ett par skor. Som jag (som vanligt) ångrar att jag inte köpte,
- På torsdag kommer Bosco hem:) Också en anledning till varför jag vill komma iväg till jkpg.

Nu ska jag klunka i mig dom sista dropparna av mitt vin. Sen ska jag borsta mina gaddar, be en bön, göra 200 situps och sen somna mjukt utan några oroligheter.
Puss och Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0