Because i got high

9 Maj, 2008 @ 21:24

Nu är jag hos Lisa. Emelie springer runt och är galen. Vi hämtar Bosco sen, för jag och han ska sova här. Imorgon åker vi nog rätt tidigt till Figeholm. Pappa och syrran fyller iår imorgon. Pappa, 60 och syrran, 22. så vi åker till mammas och pappas husvagn i Figeholm, så vi kan grilla, sola och dylikt. På  kvällen är det fest, Jag är dötaggad! alltså inte dödtaggad utan jättetaggad.

Nu fjantar jag bara och vet knappt vad jag skriver, det är Emelie som har smittat av sig av sin trötthet. Så man känner sig nästan hög. vill gärna blogga imorgon!

I natt får jag sova med min man, det var evigheter sen. tur att det blir i natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0