But on stage, you're a staaaar

16 Maj, 2008 @ 21:42

ikväll är jag trött, hängig och nojjig och känner att jag inte duger. men har ändå lidit in på bloggen för att skriva ett inlägg. Länge sen ju. Det har hänt en del sen sist.

i onsdags var jag på arbetsintevju för Netto. Han som intervjuade var så fruktansvärt snygg och lätt att prata med... Hoppas han tycker likadant om mig, så jag får jobbet.

Bosco berättade en hemlis för mig i Tisdagskväll, återkommer om det på söndag. Vill hålla det så långt borta som möjligt. 6 veckor är ibland bara för mycket för mig. men jag är stolt som en tupp.

Fest för pappa imorgon. Överraskingsfest ska det föreställa. Människor man inte träffar varje dag, människor som man inte träffat på hundra år, människor man kanske aldrig har träffat kommer vara där. festen kostade några kronor, men det är inte varje dag man fyller 60!
och det bästa av allt är.. Jag har hittat en jättefin klänning, som jag kommer var jättefin i och trivas jättebra i.
Kameran hänger med. Denna gång lovar jag mig själv att ta NORMALA bilder. annars kommer jag sitta och sura över det om 50 år.

nu ska jag sova, har en del things att fixa imorgon, Linnea hjälper säkert.
godnatt.

veckans gulligaste (hitills): när Bosco skulle säga hejdå till Edoa. Dom ville kramas, men det blev inte så. Sötaste brodersskapet jag sätt på länge. aw, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0