life is for the alive, so let's keep living it

31 Maj, 2008 @ 11:57

Var på Rix FM festival igår.  i Linköping. Det var hur kul som helst. Amy Diamond såg ut som en tjejvariant av Karlsson på taket. Men hon var bäst endå. Jag stod och låtsades som om jag kunde takidas låtar. Det gick asdåligt. Efter Takida åkte vi Karusell, det är jättekul att åka karusell när man är full.. ehm. Speciellt Tivollikaruseller som man mår extra illa i och så. Vi var inte där så många timmar och jag fick ingen kram av Amy. Men jag fick kramar av tjejerna istället. Puss på er.

Nu ska jag dra på mig bikinin och lägga mig på en solsäng i solen med ipoden på högsta volym. Ska fjeska för mamma också. Så jag får åka till Adams grillfest ikväll. Det kommer inte funka. Jag börjar jobba 7 imorron. JAAY ME. *såndär fjantig SP-klapp*

Later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0