Nej, du kan inte få nån märkeströja

5 Maj, 2008 @ 22:53

Jag och mamma har varit och shoppat i jönk enda tills 8 nu ikväll. Nu är jag trött i fötterna. Jag har handlat massor! spontanköp mest. Men nöjd är jag. Det är så det brukar vara med spontanköp, man är oftast nöjd efteråt. Bara att man har sån ångest. Jag vågar liksom inte ens titta på hur mycket pengar jag har kvar. Och endå har jag inte inhandlat nått till pappas fest. Hittade en sån underbar klänning, rosa och grann, och den var inte dyrar än nån annan. Bara ett problem, den var för fin. därför köpte jag den inte.

Dagens: En tjej som trodde jag jobbade som frisör. tack girliie.

Nu vill jag gå och lägga mig, men först ska jag äta.

Har fått en blåsa under foten. Är det för att jag har gått i klackar för länge idag, eller är jag helt ute och cyklar?


Kommentarer
Postat av: saissjdsf

stina, det heter blåsa, inte plåsa! :P

2008-05-05 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0