So I cry, and I pray and I beg

28 Maj, 2008 @ 10:19

åki, det här är lite pinsamt men jag sitter och laddar ner Hela sweeney todd soundtracket. då jag tycker Johnny depp har en fantastisk sångröst.

ibland förstår jag inte vad man måste göra för att få lite uppmärkasamhet. "Att här är jag, jag mår dåligt." Ska jag skära mig i handlederna, och få en emo stämpel för livet? Ska jag sluta andas, och vara död förjäves? eller ska jag bara låtsas som om jag inte bryr mig, vilket kan få svåra konsekvenser för andra?

Idag åker jag in till Eksjö och övningskör. Sen ska jag träffa gullungen Emelie :)

Och Syrran också :)

Kommentarer
Postat av: sis

JAG DÅÅÅ??!!!!!!

2008-05-28 @ 20:36:19
Postat av: Emme

Det var värst vad du umgås med mig på sistonde ;)

Nej jag hör att du har fullt upp med kul saker att göra. Det är bra, bara du har lite tid för mig i sommar.

Love i mängder pour toi

2008-06-11 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0