i never promised you a rosegarden

1 April, 2009 @ 12:15

exucuse moa, för försenad uppdat.

sitter i skolan - inväntar en lång kö som ska bli mindre - satte mig vid en dator i bibblan.

har inte mkt att säga, jobbar för fullt med modevisningen. den kommer bli super. vill inte avslöja något. om nån är nyfiken, kan den pallra sig hit den 29, 30 maj. det är nästan så man borde förbjuda kameror inne i salen. för en stor modevisning är inget att se på bild, utan ska upplevas. men eftersom mina föräldrar inte kommer vara där, så borde det inte förbjudas. jag har nästan valt mina modeller. det är två helt underbara tjejer, normalbyggda men vet verkligen hur man bjuder på sig själv på en scen. det fick jag svar på, på julmiddagen. det är min högsta dröm att ha med dom. annars, får jag göra något kort och drastiskt.

I skolan annars håller vi på med tovning och brodering ialla dess slag. jag torrtovade en nåldyna i form av en älg igår. det är som avslappning att göra något annat än kläder för en gångs skull. för min pysseltarm kommer alltid fram innan påsk.
efter lunch ska jag torrtova en vodoodocka av mitt ex.
nu är nog kön mindre - och dags för lunch.

muuuuuuuuuuah (K)


Kommentarer
Postat av: syrrrrraaannnnnnnnnnnnnn

du heter rosegarden på din msn, och nu har jag suttit på jobbet o sjungit den hela veckan typ :b

2009-04-02 @ 14:21:29
Postat av: Linnèa

Det låter som att det händer en hel del i ditt liv och att jag inte hänger med ...

2009-04-02 @ 22:47:18
Postat av: stina

sv: vilket tänker du på linnea?

2009-04-03 @ 08:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0