They try to find the milky way

19 April, 2009 @ 17:12

söndag, segaste dagen. jättetrött är jag. bosco har varit hos mej i helgen. i fredags hade vi kalas för sarah med lite tårta och utgång. på lördagen skulle bosco åka hem. men stannade istället. vi gick till stan, satte oss på en bänk och solade. underbart har vi haft det, han och jag. lite nostralgisk helg sådär. som bara han och jag kan ha. ♥

idag är det som sagt söndag och det blir havregrynsgröt (det enda jag har råd med) till mat. proppa i sig lite energi och sedan gått upp och sy, som jag som vanligt har skjutit upp till sista dagen. men jag behöver inte känna någon ångest över att sitta inne idag.. det är inte så vackert väder idag faktiskt.

och föresten så förtjänar jag att sitta här en stund eftersom jag har kämpat som en galning med modeskisserna enda fram till klockan 2 varje natt tills dom skulle lämnas in i torsdagseftermiddag. jag blev färdig och fick gå på en halvseg tillställning som kallades maskerad på kvällen. jag var sailor moon. en snygg sådan. en seriös sådan. men bara för några timmar. tur att jag sparar dräkten till nån annan tillställning, nån annan gång.

det är föresten pimps and hoes fest i jönköping, på torsdag, på sir simon's pub nere på öster. Sam bjöd mig. men jag får nog inte gå. bara för vi har öppet hus här i skolan på fredagen. tidigt på fredag morgon. jag vill gå eftersom det också är fest på lördag. och snäll som jag är håller jag min syster sälskap och inte dricker heller. jag antar att jag bara kan skriva hej villt om hur glad jag är för min systers skull och hur glad jag är att jag ska bli moster. eftersom hon själv skriver om det. ♥

jag som sailor moon  sitt på mitt långfinger!

sista bilden var till alla de som sa att jag en gång inte passade i huvudbonader. här har jag lånat crispys hat. och hon har sagt att jag passa riktigt bra i den. och då borde hon har rätt eftersom hon går i min klass och borde veta något om smak. hennes kille har också sagt att jag passar i den och han säger alltid vad han tycker. SUCK ON THAT ONE!

ciao bella, för nu ska jag gå upp och rita mönster

Kommentarer
Postat av: syrran :p

haha ja :D

2009-04-20 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0