jai ho

24 Augusti, 2009 @ 21:33

lyssnar på musik från slumdog millionaire. Jag är helt förälskad! alla låtar är så fantastiska! Indien är ett av mina drömresemål, det är säkert ett av dom coolaste länderna i världen....

idag började ännu en helvetesvecka.. lingonen kom.. eller vad man nu säger. idag har jag stört mig på följande saker bara för det,
- hissen, var allmänt slö på att plocka upp just mej idag av någon konstig anledning
- killen som satt och stenglodde på mig HELA vägen till skolan.... min ipod har aldrig verkat så intressant.. NÅNSIN
- en cyklist som cyklade förbi mig när jag gick från spårvagnen till skolan.. han hade både ful frisyr och ful ryggsäck.
- hyllan som absolut måste vara fastsatt precis över mig, i klassrummet (något jag stör mig på i vanliga fall också)
- allt folk i matsalen under lunchen
- killen som satt och pratade det högsta han kunde i sin telifon på vägen hem, på spårvagnen
- den andra killen som satt och hånglade med sin tjej hela vägen som dessutom satt och glodde på mig samtidigt... han försökte nog göra mig svartsjuk eller något
- tjejen som gick bakom mig från spårvagnen upp till jacobs lägenhet med ett par klackar som lät som om hela jorden gick sönder

Låter det som om jag har haft en dålig dag? Det har jag faktiskt inte. min klasskompis hade bakat äppelkaka till klassfikat. Sen har jag även pratat med rektorn idag.... hon är kul. hon kanske kan bli min nya catarina, anki, biggan, inger?!

Hursom helst, när man bor i göteborg är det viktigt att se cool ut. såhär har jag sett ut idag

inte för att jag lyckades och inte för att jag gick barfota. men man måste ha svarta byxor när man har lingonvecka. punkt slut. *slår med näven i bordet*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har förändrats på något sätt vännen och jag saknar dig, önskar du kunde komma och vara mitt stöd i Värnamo nästa vecka!!!

2009-08-24 @ 22:35:22
Postat av: stina

nej fy och blä för värnamo... GÖTEBORG ÄR GREJEN! LOve ya!

2009-08-24 @ 23:10:25
Postat av: syrran

du verkade inte störa dig på något när du prata med mig iaf ;)

2009-08-25 @ 08:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0