just to forget my scars

1 September, 2009 @ 00:18

måndag igen, eller tisdag om fem minuter. Hade ännu en härlig helg i Göteborg. Bosco kom på fredagen och vi njöt av varandra sälskap till klockan ett dagen efter då han åkte hem :( säger det alltid men han är verkligen världens finaste kille! på kvällen var det kräftskiva här hos jacob och det må jag säga, han hade verkligen satsat nästan allt för att skapa en riktigt fest! Han hade byggt ihop ett bord, köpt massa nya prylar och sånt. Och han lyckades verkligen också dvs en riktigt lyckad fest! på söndagen var jag uppe tidigt för att dra till kvibergsmarknad. hade massor av förväntningar och en lång köplista med mig. gick tomhänt därifrån med en sur min. ALDRIG MER kvibergsmarknad ensam alltså.

har fått ett väldigt roligt meddelande ikväll.. förstår inte varför du inte kan göra samma sak som jag gjorde för dig. så d kan äta upp dig innifrån lika mkt som det gjorde med mig. o d var ditt fel... blö orka... alla är inte som du stina.. lär av dina egna misstag stina.

sluta dregla över timbuktu ikväll, godnatt och sov gott istället stina



åter till verkligheten.......
jag älskar spotify!!!!!!!!!!!!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså han köpte massa prylar till festen? :P han är rolig han.. haha

2009-09-01 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0