MAGAD

Söndag, den 9 Augusti, 2009 @ 20:45

endast en vecka kvar! sen blir jag göteborgare! Vilken lycka! Vilken glädje! Som alla andra gånger jag är i Göteborg kommer jag säkert trivas som fisken i vattnet!! Har fixat boende också. denna gången bilr det inte på en soffa i någons tvrum. utan jag får ha mitt eget rum. Tack Jens!

Min moster hade 50årskalas igår. VI mådde gott med okänt sällskap, massa dryck, lite för roliga bilder och allsång. Jag lärde mig två saker. Det är inte så himla jobbigt att gå upp för skylånga 90 graders backar när man är lite full.. kanske funkar att träna när man är lite berusad.? nej nu överdriver jag. min andra lärdom var att facebook är väldigt farligt. bosco var hemma också. det var inte ett dugg farligt. utan alldels underbart....

Nu: sätta på någon film som går lätt att somna till eftersom jag börjar jobba sju imorgon. bjuder på lite klipp jag hittade på youtube med världens bäste revygrupp. Några få låtar som faktiskt nästan kan vara nära till gåshud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0