abra cadaver

7 Augusti, 2009 @ 00.09

Torsdag, jag har varit i mammas och pappas husvagn, mitt ute i skogen, utanför oskarshamn någonstans och mitt mobila bredband har haft bättre täckning än någonsin!
nu e jag tillbaka hemma och loggas ut och in - framåt och tillbaka. osv osv. d suger.
idag har jag brännt upp min kropp med solsken och gått en lång skogspromenad. det behövdes.
ikväll är jag tillbaka här. njuter av mitt bruzaholm i en endast en vecka till. Sedan flyttar jag till Gbg. Det ser jag ganska mkt fram emot:) Har firat med att sy en klänning till min mosters 50års kalas på lördag. Den ser jag också ganska mkt fram emot..

imorgon har jag en ledig dag. men vad gör det? går ju aldrig och lägger mig innan ett iallafall. Men på lördag jobbar jag... och söndag... morgon. bleh. det blir lagom kul att vara på jobbet kl 7 på morgonen efter ett 50årskalas dagen före... och jag som älskar rödvin.... fan.

Föresten har alfons nog inte haft det så kul nere i mammas och pappas husvagn. den enda vän han har haft har varit en tysktalande flicka som har kastat pinnar som han kunde springa och hämta. jag har säkert sagt tusen gånger att alfons inte är en bebis men han är då rakt inte en hund heller. Låt han vara katt! men ifall nån ska gosa med honom får ni snacka på tyska nu för tiden.. annars fattar han inte vad vi säger..
trött e jag. ska sova nu. för mamma har mannekängat färdigt för mig nu.
första outfiten hon visade var iallafall sämst.. hon såg ut som en borkarövare!! eller föresten mattisrövare såg hon ut som! har kommit på att de flesta mattisrövare i ronja är mörkhåriga och borkarövarna är blond. mamma är mörk.
nu ska jag sluta tjata och gå och lägga mig istället. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0