i follow you until you love me

14 December, 2009 @ 17:02

sitter i skolan och orkar inte åka hem. har varit kvar i skolan fär att pyssla med julklapparna till bosco. d e tur att han uppskattar saker man gör istället för köper.

hungrig är jag också. inte så konstigt åt bara en halv låda av min kaninmat idag. jag suger på att göra matlådor. A! DÄR HAR VI NYÅRSLÖFTE NUMMER 1. lära mig göra goda, nyttiga och roliga matlådor på sportlovet

veckan är inte så noga planerad. ska försöka bli färdigt med så mkt skolarbete som möjligt + en liten gratis julkonsert på onsdag. såklart måste jag ha ett socialt liv också såhär innan jul.

förövrigt är jag pank och min önskelista blir bara tråkigare och tråkigare. Just nu:
Önskelista
1. pengar som jag kan betala mina räkningar med






..

kommer bli en spännande jul i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0