när vodkan gjort oss vackra

10 december, 2009 @ 21:30

sitter och lyssnar på the hives och mår vääääldigt gött. får jag väl lov och erkänna. jag har 700 kronor som jag ska leva på tills i början av januari och har inte köpt en enda paket än. har haft en hård lingonvecka med förmycket försovningar. jag har missat en helveckas julkalender avsnitt. jag ligger efter i skolan och har fruktansvärt ont i ögonen. men vem vill deppa?
d är torsdag, imorgon fredag! jag och jacob ska julmysa, baka och sånt. sen kommer bosco hit. d blir ännu mer julmys - då jag ska tvinga med mig honom på jul på liseberg. fattiglapp är jag. men d är väl kul att se men inte röra? eller som björn gustafsson säger; det är väl kul när d går bra för andra?

har haft en liten vision om att jag skulle städa idag. inget har hänt än. bara i köket och tvrummet. lite duktig har jag varit. för en gångs skull

nu upptäckte jag något väldigt roligt. d är den tioende idag. och inte alls den nionde! vilket betyder att jag får öppna en lucka till i chokladkalendern. JAG ÄLSKAR JULEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0