så har ni bara skorstenen kvar...

1 December, 2009 @ 10:34

Nu är jag i skolan. har sprungit ifrån. vår lärare är sjuk så därför sitter jag här o tjurar istället.

jag var hemma igår. tyckte d behövdes. dock gjorde jag iiiiiiiingenting. johnny tyckte att d gjorde jag rätt i. jag själv hade världens ångest när jag vaknade. så jag satte mig o kolla på julkalendern. jag ska se den varje dag. både morgon och kväll. sen ska jag investera glögg också. som jag kan dricka till kvällskalendern. Måste ha kalendern också. så jag kan vara med när dom öppna luckorna! och glöm inte en chokladkalender också! ja, här slår vi på stort.

skulle sätta upp min julstjärna igår. tryckte upp den i fönstret med tejp och häftmassa. fast tog ner den lika fort igen. jacob hade skrattat ihjäl sig om han hade sett den hänga sådär med tejp och sånt. så han får fixa d. när han kommer hem. han är ju elektriker så han SKA vara bra på sånt.

ska på jul på liseberg nån dag i veckan. myspys. nu fattas bara snö. och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0