sunshine in the rain

12 December, 2009 @ 22:39

nepp d är ingen hägring. jag lyssnar faktiskt på bwo. länge sen ju. ligger på golvet i mitt rum. dricker stark glögg. bosco snarkar. vi har gjort massor idag. först  till stan för att titta på mig när jag köper julklappar.  sen hem för att äta snabb middag och sen jul på liseberg en hel kväll. just nu vill jag kolla på film. han vill inte. han strejkar eller något eller så är han bara trött. fick en ros av han på stan innan. han smög inne i en affär. bad mig att blunda när vi kom ut, gav mig en puss och en ros? hans sätt och säga tack för att jag finns eller något. dvs typ d gulligaste nån någon gjort till mig.

liseberg var en höjdare förståss. eller nej, inte för oss fattiga barnlös ungdommar som fryser och inte vill tåga genom liseberg som ett slags begravningståg. japp så sakta gick en del. vi hade råd med varsin åkbiljett. på d kunde vi antingen åka sagoslottet, åka lilla lots eller ponnykarusell? vi valde ingen. vi valde spegelhuset istället. (minst kö dit) vi skrattade, tog lite bilder och gick hem. fast först gick vi förbi kaninhuset, "snackade" med kaninerna och SEN gick vi hem.

jag börjar också känna mig ganska utslagen.

Kommentarer
Postat av: syrran

gulligt av han! undrar när ja fick en ros sist? hehe... vi får gå på liseberg nästa jul, du jag & tilda :)

2009-12-13 @ 07:23:31
Postat av: Anonym

jag kan be bosco pusha jens!!

2009-12-13 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0