you think u are a movie

5 December, 2009 @ 23:34

sitter fortfarande i min partyoutfit från igår. jag luktar sprit och annat äckligt. jag ser ut som om jag har varit med om ett slagsmål i ansiktet. då jag i morse smetade på rött läppstift för att se "fräsch" ut på mc donalds med J.

hård kväll igår. men fan va roligt!! först hade my inflyttningsfest för bara söta människor! hon bjöd på massa farliga saker, typ chips, popcorn och sånt.

vi skulle såklart till excet. my och jag hade jättekul. minns inte så mycket av vad vi gjorde d timmar vi var där. vi kom, vi gick, vi segrade iallafall.. förutom jag som drack lite för mycket och fick åka gratistaxi hem till J. Ja d handlar ju om att känna sig trygg.

vaknade med solen i ögonen. gick upp när solen var påväg ner. jag, mitt dumbass hade lämnat mina nycklar hos My. Så hade varit tvungen att först ta mig till henne och sen till mig, i stilettklackar!! d hade blivit en låååååååång resa alltså. Men då är jag glad att jag valde sovplatsen jag valde. J har bil och älskar att köra runt på mig. och att bjuda mig på mat. tack och bock. för världens mest härligaste bakfylledag.

nu sitter jag här. har gjort iiiingenting. förutom lite film med jacob och grabbarna. har i evigheter funderat på att ta ett bad. hade en stor vision i morse att jag i timmar skulle sitta i badet, med julmusik i ipoden, med tända ljus, med choklad och ett stort glas.....vatten. nu är d lite försent för d. är fast på msn. låt mig gå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0