all over your pretty face

4 Februari, 2009 @ 00:02

jag får hata mitt hår efter att jag har duschat. det börjar mer och mer bli likt en trasselhög efter var dag jag duschar. förstår inte hur jag kunde lyckas få för mig att jag skulle lyckas göra fiskbensflätor av det... jag får helt enkelt skylla mig själv för jag aldrig borstar mitt hår.

för den  som bryr sig, så går min praktik bra.. jag har faktiskt jättekul. jag hatar hm egentligen men kan tänkas mig börja tycka om det nu. för deras skull. :)

dagens låt: lovefool - new found glory ft. adam, texten funkar inte idag.. men jag tycker den är cool

idag känner jag mig modig.. dum i huvvet... men modig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0