die on a rop

11 Februari, 2009 @ 23:59

nu är jag placerad i Bankeryd för några dagar.. emma och jag är placerade i bankeryd för några dagar. härliga tider, jag har inte sovmorgon för ens imorgon men redan nu har jag känt mig som en prinsessa. Emmas moster är så gullig. och för att inte tala om, hennes man. som fick för sig, pga av emmas fotografering av mig - att jag kanske ska satsa på att bli fotomodell. ja, dom tjänar ju så mkt pengar.. alltså det var typ det snällaste någon har sagt till mig.

shit, somnade medans jag skrev detta.. får se om det blev något läsligt av det imorgon. nu ska jag sova... eller nu ska jag sova, efter vi har garvat färdigt åt tobbe.. (vi skrattar inte med honom, utan åt honom)

imorgon tar jag converse till praktiken.. bara så ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0