.

Emma ville visst att alla skulle göra en lista om vad dom tycker om hos sig själva.. här är min,

- jag har snygga bröst
- jag har snygg röv
- jag har snygga ben
- jag har ett vackert leende
- jag har fina ögon
- jag har erotiska läppar (MUN!!)
- jag har fina händer/tänder
- jag har fint blont hår
- jag är snygg naken
- jag är snygg i bh
- jag är snygg i string
- jag är snygg i stay-ups
- jag är snygg i korsett
- jag är snygg i bikini
- jag är snygg i baddräkt
- jag är snygg i sjuksköterskakläder
- jag är snygg i nannykläder
- jag är snygg lack
- jag är snygg i rosa, fluffiga kläder
- jag är snygg i genomskinligakläder
- jag är snygg i allt


oj var inte detta en kontaktannons man ska skicka in?


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, bra :D.



Men du är inte bara snygg! Du är en bra vän och smart oxå och mycket mycket mer! :D

2009-02-05 @ 11:53:49
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag planerar ialla fall att åka dit på onsdag, och jag hoppas du följe med? :).

Jag kan möta upp dig vid hm!

2009-02-09 @ 23:20:16
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad menar du med nannykläder?

2011-04-29 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0