i'm gonna make love so sweet

15 Februari, 2009 @ 19:04

efter tidigare erfarenheter, vet ni att jag inte somnade förens fem i natt. Vid nio i morse rusade pappa in i mitt rum, drog upp persiennen, satte sig på mina fötter och svamlade något om att han skulle fixa min tv. Efter den händelsen fick jag aldrig somna om, inte förens halv två. Vaknade igen vid halv fyra. då någon, började dunka dansbandsmusik i rummet intill.. väggarna bara skakade. det värsta var att denna gång var det pappa igen. men det gjorde liksom ingenting.
ehm... jag bara fjeskar,.. jag behöver låna pengar,

har anmält mig till högskoleprovet idag.. det kostade 350 spänn och därmed tog mina sista pengar jag hade, slut.

så nu ska jag fråga min pappa, om han vill ha chips, massage eller något annat.. för jag måste ju låna pengar. titta så länge på några sötsaker jag har klickat upp som jag i princip inte vill ha... idag.
önska mig lycka till endå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Stina!!

2009-02-15 @ 20:36:56
Postat av: syrran

Så typiskt JAN åhlander att göra så :P

2009-02-15 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0