men jag är förlorad i kriget med mig själv

23 Februari, 2009 @ 14:58

första dagen i skolan har startat bra.. jag har både fått ett skissblock och en belinda-barbiedocka. Vi ska sy 1800-tals kläder till våra belinda-dockor och sedan ställa ut dom. Jag, har inte kommit så långt än - har bara satt upp papiljotter med hjälp av piprensare.. får se om detta plasthår kan bli till lockar. Sen har jag också fått en kram och massor av respons på mina modeteckningar av cattis :) bra, då kan dom säkert komma till annvändning,

nästa vecka, åker vi bort några dagar - kollar på skolor och dylikt.

på onsdag, ska jag göra något som måste vara fylld av braveness........ om jag vågar.

idag, är det måndag och fredagen är redan planerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0