min helg i punkter

 22 Februari, 2009 @ 09:46

  • lot of no energi, när vi invigde emmas nya pulka i fredags
  • köpte malibu lördags - drack det rent och får sota för det idag
  • jag och emma skulle till hotellet men hamnade på dang
  • jag sjöng karaeoke med bartendern även om jag nästan lyckades bli själv
  • jag och emma träffade två cute guys som vi gick hem med
  • jag är helgreat på att snacka engelska i telifon
  • emma sover, men jag tackar endå för kycklingen hon gjorde igår
  • sarah ringde igår, har saknat hennes röst.. lite
  • min dröm kändes väldigt verklig inatt.. det var läskigt
  • idag ska jag åka till mitt stökiga och odamsugade rum i värnamo
  • jag önskar mig just nu av allt en cheeseburgare
  • mamma har döpt om sig till bruza
  • jag längtar efter min kasse med kläder från emmas mamma
  • jag kommer förmodligen sticka färdigt min tröja idag
  • jag är lite förvånad över mitt saldo på telifonen
  • jag ser ut som värsta otäckingen idag

Nu i slutet av helgen kan vi konstatera att killar gillar kladdiga tjejer men inte kladdiga bord och föresten så låg vi inte med dom söta pojkarna

(kommer säkert få massa bullshit för min sista mening, men emma förstår, don't cha?)


Kommentarer
Postat av: Linnèa

Det verkar som du har haft en bra helg och som det hänt en del i ditt liv.

Vi ses i mon.

2009-02-22 @ 12:30:06
Postat av: Emma

Klart jag förstår :D!

Tack för en underbar helg!

2009-02-22 @ 14:47:22
URL: http://emange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0