no more happy valentines day

10 Februari, 2009 @ 16:56

nuuuu ligger jag efter här igen. förlåt.

min praktik går bra. jättebra kan jag faktiskt säga. jag har så dåliga erfarenheter av prao. eftersom jag alltid har varit på tråkiga ställen och efter the diktator i början av året.. hade jag inga förväntnigar alls.. bara att veckorna skulle gå fort. nu har jag varit där i en vecka och jag får säga att jag har haft jättekul. så kul att jag hoppas på sommarjobb/extrajobb där..
så.. nu ska jag bara skriva samma sak till anki, min lärare.

men idag är jag inte på min praktikplats.. jag är sjuk idag. att vara sjuk i värnamo är inget kul. Så jag tog första bästa tåg till nässjö, där hämtade pappa mig. men redan imorgon kommer jag vara på fötter igen. då ska jag flytta till bankeryd. bara sådär.. eller hur, emma?
ikväll, bleker mamma min utväxt. så jag får köra min århundradens utväxt nån annan gång. måste klippa mig också. jag vet precis hur. men pengar har jag inga... inte än iallafall..

föresten, jag och bosco har gjort slut..


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, inatt blir de bankeryd :)

2009-02-11 @ 14:41:06
URL: http://emange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0