beat your heart out

FREDAG DEN 13:e februari, 2009 @ 10.06

det har blivit som en vana att heta någon av distillers låtar som rubrik. men dom är ju så underbara.

snart åker jag och emma hem. hon beger sig till vetlanda.. där vet man mycket.. eller ingenting alls. Jag själv, beger mig till min 120cm, min älskade bädd i bruza. jag har saknat mina päron och min alfons.

imorgon är det lördag, då ska jag träffa syrran. vi ska mysa. Jättemkt.

jag är världens roligaste människa. på riktigt. Nån gång ska iallafall jag och emma flytta till irland. jag är jättetaggad. dom har snygga karlar där. bra för mig, så karlgalen som jag är.

ha en råcool dag

bruden och jag, smått uttråkade på nyhem

Kommentarer
Postat av: Linnêa

Hahha du är för rolig du vännen.

Tycker allt det är bättre att du blir kvar i Värnamo.

2009-02-14 @ 16:33:35
Postat av: stina

Linnea: hah, du har helt snöat in dig på att jag ska bo i värnamo hela mitt liv va?



säger bara.. ALDRIG LIVET!!



träffas kan du och jag göra endå, puss gumman

2009-02-15 @ 02:32:22
Postat av: Emma

Irland :D.

Du är kul! typ världens roligaste!



Vad var det där för bild på mig då?, jaja, mitt hår var fint.

2009-02-15 @ 22:29:31
URL: http://emange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0