will i die on a rop

27 Februari, 2009 @ 19:10

nu sitter jag här, med min spicy thai och rågsiktskaka som må vara min kvällsmat. men va fan, jag taggar inför kvällen. ikväll blir det liksom utgång. jag har saknat harrys.. nej men jag har trevligt sälskap ikväll:) och nya kläder har vi köpt också, allihoppa.

hade en jätte trevlig afton i onsdags när jag var på utflykt till jönköping. jag säger det ofta, men denna gång menar jag det - det var något av det bästa jag nånsin gjort. tack för det :)

- tror ni harrys har några pojkar att erbjuda ikväll by the way?
.. nehe tänkte väl det.. då har jag bara en sak att fråga till
- kan man blanda pro viva med sprit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0