american jesus

28 Januari, 2009 @ 13:41

nu åkte alla. på studieresa eller något. det är bara jag kvar här.. och en snubbe som läser tidningen. men de andra kommer tillbaka sedan.. till fikat.

vad har jag pysslat med sedan förra inlägget?
som en god vän till mig skulle ha sagt; iiiiiiiiiiingenting

föresten, får jag nog tillbaka min halsduk när som. den har varit på äventyr hos nisse. eller om vi ska vara helt allvarliga, glömde jag den där när jag var på fest där senast. det var säkert mer än en månad sen. shimaa fixar den åt mig. thx , girlfriend <3 min mp3 har jag också glömt där.. men den bryr jag mig inte om.. jag längtar bara efter min halsduk.. den har liksom förändrat mitt liv.

nu ska jag kolla om det finns något liv kvar på skolan.
.
.
.
.
4 sekunder senare...(så långt tid tar det att springa genom hela skolan)
på riktigt, det är helt dött här.. det är bara jag och snubben med tidningen

vi ses sen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0