i make a wish for u

Torsdag, 8 Januari @ 12:06

nu har jag duschat. Jättevarmt och Jätteskönt. Kom hem från Bosco vid 10. träffade elin på tåget också. hon önskade mig lycka till... det kan jag behöva... är så jävla nervös inför sthlm.

nu ska jag bara äta frukost, slå in en present och bege mig till anneli. hon fyller år idag.

Morgonens låt: strength of a woman med Shaggy. Jag älskar faktiskt shaggy. och reggae också för den delen. tänk om man skulle åka på nån sån riktig reggaefestival nån gång. det finns säkert helskön människor där.. troligtvis höga.. kul. nej. hur eller hur tänker iallafall jag åka på en i sommar.. det har jag bestämt helt by myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0