i sit right here, i never tell

15 Januari, 2009 @ 23:25

idag har vi varit på utflykt. ulrika skulle köpa tyg. jag och sandra följde mest efter. väl där, kom vi till största tygbutiken jag nånsin varit i iallafall. större än skroten, större än tygrummet i skolan, större än det mesta. jag sprang runt som en förvirrad turist, visste inte vart jag skulle ta vägen. hittade så mycket fint. men en fattig galning fick jag vara där inne. jag hittade ett jätte fint tyg. som jag, helt utan vidare bestämde att jag ska göra en brudklänning. till mig själv då förstås, av. vet inte vart jag fick det ifrån. men har inte tänkt på något annat än hur mitt bröllop ska vara, sen dess. jag kan också tänka vem mig vem min ultimata man är. han kallade mig iallafall för sin fru innan. det bara bubblade i hela mig... det var länge sen jag kände så. tack älskade bosco, jag älskar dig.

annars är det jävligt kallt idag

hey! hey! you! you! i can be your girlfriend!... eller i detta fall wife


Kommentarer
Postat av: Nelle pelle

aaw :) får jag komma på ditt bröllop? <3

2009-01-22 @ 21:46:24
URL: http://fuckaloo.blogg.se/
Postat av: stina

självklart gummsan

2009-01-24 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0