lycklig för att du finns till

9 Januari, 2009 @ 23:06

nu är det mesta klart. jag har pratat med mitt boende, jag har pratat med jonas, jag har pratat med min lärare, mamma har också hjälpt till att prata och jag har städat mitt rum.. det mesta är alltså klart.. bara ett problem.. JAG ÄR INTE KLAR ÄN! behöver en hel vecka till att säga hejdå till alla, och berätta för dom hur mkt jag tycker om dom för dom tycker om mig.  
jag kommer sakna mamma som jag vill ge alla mina pengar, all min tacksamhet och all min kärlek till. jag kommer sakna pappa. jag kommer sakna syrran. jag kommer sakna alfons. jag kommer sakna min mormor och jag kommer sakna mina vänner. ♥
också kommer jag sakna bosco. som försökt att få umgås med mig hela jullovet medans jag har gjort onödiga saker. jag ångrar mig. ibland vet jag inte vad jag tänker med. ♥
ibland vet jag inte vad jag skriver ens. gråter gör jag iallafall. enda fram tills jag kommer hem igen.

PS. det vackraste som finns är att vara någon nära
PS. igen! fina är ni också. allihoppa! (de som jag har nämt)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det kommer gå bra där uppe!

Vi pratade ju om det igår :) du fixar det!

kommer sakna dig men tur att du bara är ett telefonsamtal bort <3 loveu

2009-01-11 @ 17:18:04
URL: http://emeliejonasson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

shit, jag blir helt gråtfärdig varje gång jag läser saker som folk skriver..kalla mig töntig men jag saknar er allihoppa. redan.. :'( im still lovin u

2009-01-11 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0