no worries

Fredag, 9 Januari @ 15:03

okej, jag har varit duktig. jag har fixat min studieförsäkran, jag har fixat boende och jag har pratat med min lärare. eller jag har inte fixat boende. anneli har gjort det åt mig. det är så kul att någon är villig att hjälpa mig med det här. kalla vad man vill om bruzaholm, vi hjälper varandra iallafall. det har jag vetat enda sedan jag var hos anneli och hälsade på i hennes nya affär som hon har startat. det var typ igår.

men någon som skulle höra av sig som har glömt som vanligt, det är ulrika. jag har ringt henne hela dagen. inget svar. börjar bli orolig. inte för henne utan för att jag inte ska få vara på min praktikplats. men men, hon kanske hör av sig imorgon, hon kanske är helgjobbare. om det nu ens heter så.

städat har jag inte heller gjort. men det gör jag ikväll. bosco får komma hit och sova ikväll. det vill han säkert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0