i can never be your woman

24 Januari, 2009 @ 16:19

hey there, länge sen - har haft annat för mig. dels saker jag inte vill utala mig om och dels saker jag vill utala mig om. En grej jag vill utala mig om är att jag inte hatar min dramalärare längre. hon har bytt plats med någon annan istället.
ÖH du! Jag vet fortfarande vart din postlåda bor.

men jag har iallafall skaffat en ny praktikplats nu. Jag börjar inte förens vecka 6. Så nästa vecka får jag ha sportlov :)

ikväll är jag mest partysugen. ångrar lite att jag åkte hem. om jag hade varit i värnamo nu, kunde jag ha gått på fest ikväll. Men jag får vara med Bosco istället och nöja mig med en cheseburgare istället för alkohol :(

imorgon kommer min familj hem. dom åkte till fjällen och jag blev ensam kvar. men imorgon får jag träffa dom. har saknat dom.

nu sitter jag här, lyssnar på your woman med whitetown. den är jättegammal men endå är den jätterockig.. och alldels.. alldels .. underbar. tycker jag då. tycker jag förtjänar en rockig outfit pga den låten.


föresten så sa oskar igår att han var jättekär i kikki danielsson när han var liten, bara för hon hade på sig rosa när hon sjöng bra vibrationer när hon var med i melodifestivalen. han är ju helt otrolig ibland. men jättegullig.

trevlig kväll,


Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukt snygga kläder!



OCh du kommer få det bra på din nya praktik, du sa ju att de verkade trevliga :D.



Oskar verkar vara sjukt kul alltså :P

2009-01-26 @ 21:46:12
URL: http://emange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0